Mi world! Hi, keep follow me if you like! Thank you
Beautiful Flowers
Detective Conan
3 Januari 2012 | Selasa, Januari 03, 2012 | 0 Rain[s]
Assalamualaikum reader[s]...

Hari ni saya mahu cerita pasal "Detetive Conan". Apa itu? Kartun lah, haha.. Mesti ada sesetengah dari kita yang tak suka tengok  animasi/kartun, tetapi ada juga yang suka tengok, kan?? Detective Conan ni animated dari negara Jepun.
Sebenarnya, Detective Conan ni, kartun kesukaan Hidayu..  Best kartun ni.. Sapa tak tengok, memang rugi...!! Ceh, tiada lah.. :)

Biarlah Hidayu cerita sikit pasal kartun ni...

Shinichi Kudo seorang penyiasat muda yang terkenal dan bersekolah di Sekolah Tinggi Teitan dengan Ran Mouri anak seorang penyiasat. Ran dan Shinichi ni lama da berkaan dari kecil lagi.. Sehingga akhirnya, they fallin in love(d kasih bold lagi) tetapi tak mahu mengaku.Masa dorang dua keluar sama-sama ada 1 kes yang Shinichi kena selesaikan, jadi temu janji bersama dengan Ran  terpaksa dibatalkan. Itu lah kali terakhir Shinichi berjumpa dengan Ran Mouri, sebelum menjadi kecil disebabkan oleh pil yang di berikan oleh Ahli Organisasi Hitam... Bermula lah kisah hidup Conan... Walaupun Shinichi mempunyai badan yang kecil, tetapi cara penyiasatan nya tetap sama.. " HANYA ADA SATU KEBENARAN SAHAJA"..

Romantik kan?
Dua hati menjadi satu. :)


Jadi, kalau mahu tahu lebih lanjut pasal cerita Detective Conan ni.. Tengok lah d tv ya... Bye-bye... :)

Say hye!
You're my reader


Hi, hanya +Follow jika tertarik. Cick here Home. Terima kasih kerana sudi follow saya..
Link

Old Post | New Post